Aangepast reisschema - E-mail van DB of ÖBB

In enkele gevallen wordt het reisschema op uw reisdatum door Deutsche Bahn en/of ÖBB aangepast. U krijgt dan een mail. Kijk eerst welke treinen in uw route precies zijn veranderd. Soms gaat het om een kleine aanpassing, maar het kan gebeuren dat de hele route is gewijzigd. 

Uw treintickets zijn op de reisdag zelf op elke andere trein op dezelfde route geldig. 

Het kan zijn dat nieuwe zitplaatsreserveringen nodig zijn. 

Boek deze direct in onze treinplanner, kies voor "Reserveringen" in de dropdown naast de zoekbox. 

Helaas zijn er extra kosten verbonden aan nieuwe reserveringen, ca € 4,50 p.p., bekijk uw oorspronkelijke ticket waar deze zijn terug te vorderen: 
- Voor tickets via Deutsche Bahn terug te vorderen via het Deutsche Bahn compensatieformulier. U kunt de compensatie digitaal aanvragen door in te loggen met het referentienummer op het ticket en uw achternaam. 
- Voor tickets via ÖBB: compensatieformulier ÖBB.

Nog steeds hulp nodig? Neem contact op Neem contact op