Hoe werkt de Treinreiswinkel app?

Treinreiswinkel heeft een eigen app, gesschikt voor Apple en Android mobiele apparaten. In de appstores vindt u onze app door de zoektermen Treinreiswinkel of HappyRail te gebruiken.
In de app kunt u uw reisbescheiden vinden, en u kunt er reizen boeken. Onderaan in het scherm staan 5 menuknoppen.

'Zoeken' (vergrootglas) = reizen zoeken en boeken. Het eerst in beeld verschijnt de mogelijkheid om treintickets te zoeken en boeken, voor alleen zitplaatsreservering vinkt u het vakje 'Alleen zitplaatsen, bv. bij Interrail' aan. Tik op de groene balk 'let's go' nadat u de gevraagde gegevens ingevuld heeft. Scroll naar beneden voor de mogelijkheden om Rondreizen, Stedentrips of Vakanties te bekijken.

Winkelwagen = de gekozen tickets, reserveringen of reizen vindt u hier terug na selectie en kunt u vanuit de winkelwagen betalen.

Mijn Reizen = overzicht van de door u geboekte rondreizen en vakanties. De status "Uw boeking is momenteel in behandeling. De reisdocumenten zijn uiterlijk 2 weken voor vertrek beschikbaar. U krijgt daarover bericht per mail", blijft staan tot het moment dat de reisbescheiden geĆ¼pload zijn. Zijn de reisbescheiden beschikbaar, dan is er een groene knop 'Reisbescheiden' te zien. Tik op die knop, en u komt in het reisbescheidenmenu. Hier zijn de reisbescheiden per reisdag te vinden. U ziet alleen de eerste dag, tik op die regel en het menu met de overige reisdagen opent zich. Vervolgens kunt u op de knoppen van de verschillende documenten tikken.

Mijn Treintickets = overzicht van de door u geboekte treintickets, reserveringen en stedentrips.

Account = gegevens van de eigenaar van het account. Rechtsbovenaan staat een plaatje van een dubbele rechthoek; hier heeft u een link naar de FAQ en naar de chat.

Nog steeds hulp nodig? Neem contact op Neem contact op