Hoe werkt de Treinreiswinkel app?

Treinreiswinkel heeft een eigen app, gesschikt voor Apple en Android mobiele apparaten. In de appstores vindt u onze app door de zoektermen Treinreiswinkel of HappyRail te gebruiken.
In de app kunt u uw reisbescheiden vinden, en u kunt er reizen boeken. Onderaan in het scherm staan 5 menuknoppen.

'Zoeken' (vergrootglas) = reizen zoeken en boeken. Het eerst in beeld verschijnt de mogelijkheid om treintickets te zoeken en boeken, voor alleen zitplaatsreservering vinkt u het vakje 'Alleen zitplaatsen, bv. bij Interrail' aan. Tik op de groene balk 'let's go' nadat u de gevraagde gegevens ingevuld heeft. Scroll naar beneden voor de mogelijkheden om Rondreizen, Stedentrips of Vakanties te bekijken.

Winkelwagen = de gekozen tickets, reserveringen of reizen vindt u hier terug na selectie en kunt u vanuit de winkelwagen betalen.

Mijn Reizen = overzicht van de door u geboekte rondreizen en vakanties. De status "Uw boeking is momenteel in behandeling. De reisdocumenten zijn uiterlijk 2 weken voor vertrek beschikbaar. U krijgt daarover bericht per mail", blijft staan tot het moment dat de reisbescheiden geüpload zijn. Zijn de reisbescheiden beschikbaar, dan is er een groene knop 'Reisbescheiden' te zien. Tik op die knop, en u komt in het reisbescheidenmenu. Hier zijn de reisbescheiden per reisdag te vinden. U ziet alleen de eerste dag, tik op die regel en het menu met de overige reisdagen opent zich. Vervolgens kunt u op de knoppen van de verschillende documenten tikken.

Mijn Treintickets = overzicht van de door u geboekte treintickets, reserveringen en stedentrips.

Account = gegevens van de eigenaar van het account. Rechtsbovenaan staat een plaatje van een dubbele rechthoek; hier heeft u een link naar de FAQ en naar de chat.

Nog steeds hulp nodig? Neem contact op Neem contact op